Op Reggesteyn kan je de leerroute volgen die het beste bij jou past. We hebben alle onderwijsniveaus onder ons dak. En we bieden alle begeleiding die je nodig hebt om de beste versie van jezelf te worden. De toekomst is van jou.

Ieder z’n eigen pad

Iedereen is anders. Daarom kijken we zorgvuldig welke leerroute het beste bij jou past. Daarbij volgen we als eerste het advies van je basisschool en overleggen we met je leerkracht van groep 8 om ervoor te zorgen dat je op de juiste plek begint. Tijdens het eerste schooljaar bepalen we of dat inderdaad het beste past.

Ook na het eerste jaar blijven we kijken of de gekozen leerroute klopt. Als het beter is, kan je tussentijds overstappen op Reggesteyn. Haal je het diploma? Dan kan je bij Reggesteyn ook doorstromen naar het volgende niveau.

In principe bereidt elke leerroute je voor op een vervolgopleiding aan het middelbaar, hoger of universitair onderwijs.